wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

615. Forbidden Paradise [USUNIĘTY]

piątek, 26 września 2014
Adres bloga: http://forbidden-paradise-jbff.blogspot.com/

Autorka: Lady Lorence

Opis: Kiedy byłam mała, zawsze wyobrażałam sobie, że potrafię latać.
Marzyłam o tym, aby wzbić się w górę i szybować w nieznanych mi przestworzach.
Ale w chwili, kiedy znalazłam się na rozstaju dróg, prowadzących w całkiem przeciwnych kierunkach,
zdałam sobie sprawę, że to wcale nie jest takie proste i przyjemne, jak mogłoby się wydawać.
Marzenie o byciu aniołem poszło w niepamięć. Niestety na wszystko było już za późno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz