WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 26 września 2014

615. Forbidden Paradise [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://forbidden-paradise-jbff.blogspot.com/

Autorka: Lady Lorence

Opis: Kiedy byłam mała, zawsze wyobrażałam sobie, że potrafię latać.
Marzyłam o tym, aby wzbić się w górę i szybować w nieznanych mi przestworzach.
Ale w chwili, kiedy znalazłam się na rozstaju dróg, prowadzących w całkiem przeciwnych kierunkach,
zdałam sobie sprawę, że to wcale nie jest takie proste i przyjemne, jak mogłoby się wydawać.
Marzenie o byciu aniołem poszło w niepamięć. Niestety na wszystko było już za późno.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz