WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 7 września 2014

583. I'll Find You [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://amnesia-becouse-i-want-to-forget-5sos.blogspot.com/

Autorka: S i k l a v a

Opis: Demetrio! Musimy już jechać!
Chwyciłam Ashtona za dłoń, po czym razem zeszliśmy na dół. Przed otwartymi drzwiami samochodu, znów przytuliłam mocno blondyna i rozpłakałam się. Staliśmy w takim uścisku kilka minut.
- Dobra, dosyć tych uroczych pożegnań. -burknęła Barbara. -Wsiadaj do samochodu.
Puściłam chłopaka, ale on chwycił moją dłoń i włożył coś do niej.
- Otwórz to, gdy przestaniesz mnie widzieć. -szepnął.
Kiwnęłam głową, po czym wsiadłam do samochodu. Tata włączył silnik, a po chwili ruszył powoli. Odwróciłam się, po to by patrzeć na znikającego Ashtona. Chłopak pomachał mi, a ja zdążyłam zauważyć wylewające się łzy z jego, jak i moich, oczu.
Gdy zniknął już całkowicie usiadłam, zapięłam pasy, po czym otworzyłam zaciśniętą pięść i spojrzałam na podarunek od blondyna. Zauważyłam kartkę złożoną w małą kostkę. Szybko ją rozwinęłam, a moim oczom ukazało się nasze wspólne zdjęcie. To, które miałam przyklejone do sufitu. To, na którym całował mnie w polik.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz