WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 31 sierpnia 2014

567. Stay With Me

Adres bloga: stay-with-me-ff.blogspot.com

Autorka: Young Bieber

Opis: Gdy nareszcie wszystko zaczęło się układać, żyłam na własną rękę, miałam dobrą pracę - musiałam spotkać starego przyjaciela mojego brata. To on poznał mnie z tą światową gwiazdą. "Gdy nareszcie moje życie wydawało się normalne,

on stanął na mojej drodze i sporo namieszał." "Trudno jest kochać, gdy cały świat jest przeciwko Tobie.
Ale muszę być silny, dla niej..."
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz