WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 22 sierpnia 2014

534. Attempt

Adres bloga: http://attempt-fanfiction.blogspot.com

Autorka: Elizabeth Dot

Opis: "Podeszłam do okna, widok był niesamowity, przy nim można zapomnieć o wszystkich problemach.
- Hannah - wołanie przywróciło mnie na ziemię. Powoli odwróciłam się do osoby, która wypowiedziała moje imię. Natalie stała krok ode mnie, w jej oczach widziałam troskę. - Przepraszam, że ci nic nie powiedziałam. Wiedziałam, że gdybyś się o tym dowiedziała, na pewno zostałabyś w Los Angeles.
Czułam gniew. Wszyscy o tym wiedzieli prócz mnie. Chodź miała rację, gdybym od początku wiedziała, na pewno nie byłoby mnie tu teraz.
Nie pewnie podeszła do mnie i przytuliła.
- Masz jakiś pomysł? - Spytała mnie. Otarłam z policzka łzę, która nie wiem kiedy się pojawiła.
- Chyba, chyba tak - odpowiedziała czułam jak mój głos się załamuje. Natalie puściła mnie i swoimi, delikatnymi dłońmi przetarła moją twarz.
- To mów jaki - uśmiechnęła się ciepło.
- Ona na niego nie zasługuje, - zatrzymałam się na chwilę - więc jej go odbiorę. Zobaczysz, będzie jeszcze mój. - Powiedziałam w pełni zdecydowana swoich słów."
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz