WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 18 sierpnia 2014

512. Guardian Angel

Adres bloga: http://guardian-angel-ff.blogspot.com/

Autorka: Sailin

Opis: Widziałam jak samotny był. Tak samotny, jak księżyc na bezgwiezdnym niebie. Tonął we własnym życiu. Alkohol. Imprezy. Narkotyki. Chciałam mu pomóc. Pragnęłam tego. Popełniłam błąd. Zakochałam się. I sama zaczęłam iść na dno. Bo czasami nawet dobre serce doprowadza do zniszczenia.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz