WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 18 sierpnia 2014

511. Voodoo Doll

Adres bloga: http://5sos-criminal-fanfic.blogspot.com/

Autorka: Clifford. Big Red Dog.

Opis: Charlotte słyszy za sobą trzask. Odwraca się szybko i widzi Michaela. Stoi przy murze oraz trzyma śmietnik, który przed chwilą się przewrócił.
- Śledzisz mnie. -stwierdza dziewczyna.
- To nie tak jak myślisz... Ja... Ja staram się ciebie chronić. Martwię się o ciebie, Szarlotko!
Charlotte rumieni się, ale zaraz poważnieje.
- Posłuchaj. Zostaw mnie w spokoju...
- Nigdy cię nie zawiodę, Charlotte. -przerywa jej, a następnie podchodzi bliżej.
- Dlaczego?
Łapie ją za dłonie, przyciąga do siebie, a następnie delikatnie całuję.
- Bo jestem twoim Aniołem Stróżem. -po tych słowach odchodzi.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz