WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 13 sierpnia 2014

495. Frat Boy

Adres bloga: http://fratboy-niallhoranfanfiction.blogspot.com/

Tłumaczka: MySusnhineLovesNandos

Opis: Niall był popularny, nie wspominając już o tym, że obracał się w zupełnie innym towarzystwie niż ja. Słyszałam, że lepiej było się z nim nie zadawać. Słyszałem też, że aktualnie nie miał dziewczyny. Nie był w stałym związku od pierwszego roku liceum. Musiał być jakiś powód tego, że nie pozwalał kobietom zbliżyć się do siebie. Wiedziałam, że był z wieloma dziewczynami, choć na jedną noc. Każda nastolatka oddałaby wszystko za szansę u Nialla, nawet jeśli temu zaprzecza.
***
- Jeśli chodzi o tego chłopaka.. - odezwał się Liam. Wiedziałem, że będzie mnie pouczać. Nie wiedziałam, o co mu znowu chodzi. - Trzymaj się z dala od niego - dokończył, biorąc papierosa z pomiędzy moich palców. Przyłożył go do ust, po czym z powrotem mi go oddał. Kłąb dymu wyłonił się z jego ust, a jego oczy były przekrwione. - Nie potrzebujesz się w to angażować. On powoduje same kłopoty - powiedział, schodząc po schodach. Stałam tam, patrząc jak odchodzi. Liam wiedział coś, czego ja nie wiedziałam o Niallu. I nie byłam pewna, czy w ogóle chciałam się dowiedzieć, co to było.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz