WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 12 sierpnia 2014

490. Broken [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://broken-ff.blogspot.com/

Autorka: Meg x

Opis: Pewnego wiosennego dnia wybiegłam przed dom i jak zwykle starałam się wdrapać po wysokim płocie do twojego ogrodu.
Mój brat kupił mi nowe autko, takie które kiedyś pokazywałeś mi w gazecie i chciałam ci się jak najszybciej pochwalić.
Wtedy zawołała mnie mama, ruszyła za mną i pociągnęła mnie z powrotem do mojego pokoju.
Usłyszałam od niej najgorsze słowa, jakie tylko mogła usłyszeć siedmiolatka.
Bez słowa wyjechałeś z rodzicami na drugi koniec świata i nie miałeś nawet czasu żeby się ze mną pożegnać.
Tamtego dnia płakałam jak nigdy, zamknęłam się w szafie i przesiedziałam w niej do następnego ranka.
Ale z czasem zapomniałam o blasku twoich oczu.
Z każdym kolejnym rokiem poznawałam chłopców i przeżywałam swoje małe miłości.
Aż w końcu moje serce przestało cię kochać, a oczy nie rozpoznałyby cię nawet gdybyś stanął wprost przede mną.
Więc po co wróciłeś?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz