WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 12 sierpnia 2014

485. Happiness Does Not Exist In My Life [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://misfortune-is-my-middle-name.blogspot.com/

Autorka: Z Imagin

Opis: Cześć jestem Ally Winston. Może opowiem coś o sobie? Mieszkam w starej kamiennicy w Nowym Yorku, skończyłam szkołę, pracuję w restauracji jako kelnerka, a i jestem sierotą. Moi rodzice zginęli w wypadku kiedy byłam mała, ale już dawno się z tym pogodziłam. Mam cudownego przyjaciela i chłopaka. Z pozoru normalne życie, prawda? Jednak to wszystko się zmienia. Na lepsze czy na gorsze? Hm... oczywiście, że na gorsze. Zaczynam rysować jakieś dziwne, niezrozumiałe znaki i symbole, jeśli tak je można nazwać. Ponad to jakiś wariat śledzi każdy mój ruch. Jak to wszystko się zakończy?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz