WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 11 sierpnia 2014

483. Nie jestem Przyziemną, to kim?

Adres bloga: http://new-mortal-instrument.blogspot.com/

Autorka: Romantyczna Egoistka

Opis: Czy dziwne jest jedno spotkanie w ciemnym zaułku i widok demona, który minutę temu był jeszcze wysokim mężczyzną o niebieskich włosach? Ja jak i wielu Przyziemnych powiemy "tak". Jest to możliwe, ale nie dla ludzi, którzy to zrobili. Nazywają się Nocni Łowcy i mają działać po stronie dobra. Mają działać, bo nie każdy taki jest. Przykładem jest mój ojciec, Valentine Morgenstern, i brat, Jonathan Christopher Morgenstern. Szukają mnie, bo mam coś co im pomoże zwyciężyć i przejąć władzę nad światem. Mam niezwykły dar. Tylko co ja mogę. Nazywam się Clarissa Fray u Nefilim znana jako Clarissa Morgenstern. Jestem tylko porzuconą przez biologiczną rodzinę dzieckiem adoptowaną przez wilkołaki, a oto moja historia.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz