WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 10 sierpnia 2014

472. Dark Girl [USUNIĘTE]

Adres Bloga: http://darkgirlff.blogspot.com

Autorka: Belieber.Pola

Opis: Po prostu nie mogę sobie tego wyobrazić, że za chwilę zostawię to wszystko w Atlancie. Tyle wspomnień związanych z tym miejscem, z tym miastem wychowałam się tu. A teraz, teraz to zaczynam swoje życie od nowa, z daleka od tych wszystkich fałszywych ludzi. Wyprowadzam się do brata, który mieszka w Stratford. Zostawiam tu rodzinę, znajomych wszystko, ale cieszę się z tego powodu. Jest szansa na to, że poznam normalnego chłopaka, który będzie mnie kochał całym sercem. Przyjaciół, którzy za akceptują mnie taką jaka jestem ale również takich, którzy zawsze mi pomogą i będą ze mną w każdej chwili mojego życia.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz