wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

466. Love kills the fear [USUNIĘTY]

piątek, 8 sierpnia 2014
Adres bloga: http://hermione-riddle-history.blogspot.com

Autorka: Mysza ;*

Opis: - Otóż wiem, że może to się wydawać niemożliwe, ale jesteś.... jesteś moją córką. - powiedział, a ja zakrztusiłam się swoją śliną.
- To jakiś żart?! Przecież to nie możliwe.
- Widocznie możliwe.
- W takim razie kto jest moją matką?
- Bellatrix. - powiedział, a ja ledwo powstrzymałam się od śmiechu."
Czy Hermiona wybaczy swoim rodzicom? Czy zdoła im zaufać? Czy mimo tego jakiego jest pochodzenia, pozna miłość swojego życia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz