WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 8 sierpnia 2014

466. Love kills the fear [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://hermione-riddle-history.blogspot.com

Autorka: Mysza ;*

Opis: - Otóż wiem, że może to się wydawać niemożliwe, ale jesteś.... jesteś moją córką. - powiedział, a ja zakrztusiłam się swoją śliną.
- To jakiś żart?! Przecież to nie możliwe.
- Widocznie możliwe.
- W takim razie kto jest moją matką?
- Bellatrix. - powiedział, a ja ledwo powstrzymałam się od śmiechu."
Czy Hermiona wybaczy swoim rodzicom? Czy zdoła im zaufać? Czy mimo tego jakiego jest pochodzenia, pozna miłość swojego życia?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz