WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 4 sierpnia 2014

454. Smooth Criminal

Adres bloga: http://smoothcrimiinall.blogspot.com/

Autorka: Ariana Queen

Opis: Co zrobisz jeśli odbiorą Ci sens życia? Jak będziesz się czuł gdy stracisz wszystko co kochasz? Ból, tęsknotę, strach?Ja właśnie to poczułam kiedy ON postanowił zabić moich rodziców. Miałam 17 lat kiedy straciłam rodzinę i trafiłam na rok do domu dziecka, w końcu nadszedł ten dzień, dzień wolności a czas zemsty. ON na pewno nie spodziewa się tego, pewnie nawet nie pamięta że zabił moich rodziców, lub wcale nie wie o moim istnieniu, ale ja wiem o nim wszystko.Jak ma na imię, gdzie mieszka, ile ma lat,gdzie pracuje, co robi w wolnym czasie, czy ma rodzinę.Znam go na wylot a teraz kiedy jestem już wolna znajdę GO. Lecz sama nie dam rady z nim walczyć potrzebuję pomocy, ale nie byle jakiej pomocy, potrzebny jest mi najlepszy detektyw w tym mieście.Potrzebuję pomocy Luke'a Hemmings'a .
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz