WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 1 sierpnia 2014

452. Goodbye - Harry Styles Fanfiction

Adres bloga: http://goodbye-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/

Autorka: Trish

Opis: "- Zaw­sze będziesz mo­ja..- mówi przyciskając mnie do swojej klatki piersiowej, splatając nasze dłonie.
- A jeśli kiedyś zapragnę być z kimś innym? -pytam zerkając na jego. Wiedziałam, że tak się nigdy nie stanie. Nie dopuszczałam tej myśli do siebie. Ale chciałam znać jego odpowiedź.
- Jeśli nap­rawdę będziesz te­go chciała, poz­wolę Ci odejść,ale zaw­sze będę o To­bie pa­miętał.. Jeżeli mam Cię od­dać to tyl­ko w ręce lep­sze niż moje Rose..- dodał po czym złożył delikaty pocałunek na moich wargach. "
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz