WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 31 lipca 2014

450. MY PERSECUTOR/ PROTECTOR [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://mypersecutor.blogspot.com

Autorka: @zxcvjklx

Opis: Siedziałam skulona na łóżku. To znów się stało. Znów był w moim domu. Znów zostawił po sobie ślady. Nie myślałam racjonalnie. Adrenalina, wręcz buzowała w mojej krwi. Od miesiąca zadaję sobie głupie pytanie:jak on się tu dostaje?Skąd wie o mnie więcej, niż moi przyjaciele?  czego on ode mnie chce? Spojrzałam jeszcze raz na lustro, i przymknęłam oczy wmawiając sobie że to mój umysł płata mi figle, otworzyłam je a ten horror dalej trwał. Czerwoną szminką na szkle było napisane: POPEŁNIŁAŚ NAJWIĘKSZY BŁĄD W SWOIM ŻYCIU~ P. Widziałam jedno. Tamtego dnia nie powinno mnie być w tym sklepie.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz