WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 10 lipca 2014

360. Touch [USUNIĘTY]

Adres bloga:  http://touch-harry-styles-fan-fiction.blogspot.com/

Autorka: Katy Wayland

Opis: Północ.
Mam problemy ze snem.
Tworzę sobie drogę do ulicy, w której ostatni raz cię zobaczyłem.
To wojna pomiędzy moją głową i sercem.
Powiedziałem, że będziesz tą która mnie uratuje.
I mimo wszystko jesteś moim marzeniem.
Wiem, że szaleństwem jest wierzyć w głupie rzeczy.
Naiwny wpatruję się tylko w lufę pistoletu.
Ale ja tak bardzo wierzę....
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz