WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 10 lipca 2014

329. Light in the dark

Adres bloga: http://bizzle-opowiadanie.blogspot.com

Autorka: ameneris

Opis: Raz się żyje. Jak się nie odezwę to zaraz mogę zginąć.
- Po wczorajszych wydarzeniach... - zaczynam, ale głos mam słaby i zaschło mi w gardle. Nie wiem co mam powiedzieć. Przecież doskonale wie, że się go boję! Co on sobie myśli?
- Taaa, to co wczoraj zrobiłaś... - urywa nagle i nieco mocniej wbija palce w moją brodę, zaczyna się! - Bardzo mi się nie spodobało dziecinko, obiecałem, że za to zapłacisz - o ku***a!
Nie odzywam się, stoję tam jak wmurowana i czekam co Jason dla mnie zaplanował.
- Nie skrzywdzę Cię Skarbie.- dotyka drugą dłonią moje włosy, głaszcze mnie jak kotka, z góry na dół, przekrzywia głowę i przygląda mi się, jest dziwny i w moim wnętrzu budzi się niepokój
- Na razie... - O cholera! Co to niby znaczy?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz