WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 14 lipca 2014

390. Second chance [USUNIĘTY]

Adres bloga: secondchance-fanfiction.blogspot.com

Autorka: Justine

Opis: Pamiętam jego pierwszy dotyk. Palący ogień na moim policzku, gdy wierzchem dłoni potarł moją skórę. Pamiętam też pierwszy zadany cios, wymierzony prosto w to samo miejsce, które jeszcze niedawno uchodziło za czczone przez niego. Pierwszy ból, płacz, krzyk. Pamiętam wszystko, co zrobiłeś. Pamiętam jak nagle się pojawiłeś, wszedłeś w moje życie i miałeś w nim zostać do końca, ale ja przestałam tego pragnąć. Złamałeś mnie. Nie wiem, czy to co mi robisz, jest dobre. Czy znęcanie się nad drugą osobą, jest normalne. Czy właśnie w ten sposób chcesz mi pokazać, że mnie kochasz? Nie udaje Ci się…
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz