WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 13 maja 2014

249. Believe in dreams [USUNIĘTY]

Adres Bloga: http://imbelieveindreams.blogspot.com/

Autorka: Monika Bieber

Opis: Cześć, nazywam się Kamila mam 17 lat. Jestem miłą i spokojną dziewczyną. Mam dobre oceny w szkole. Uczęszczam do Technikum Architektury krajobrazu. Udzielam się w szkolnym chórze oraz w kółku teatralnym. Mam zamiar skończyć szkołę i wyjechać za granice za pracą. A z czasem wziąść moją mamę ze sobą. Po szkole często chodzę do restauracji gdzie pracuje moja mama i jej pomagam. Dorabiam tam sobie jako kelnerka. Mieszkam sama z mamą odkąd tata nas zostawił kiedy miałam rok. Nigdy go nie widziałam, więc go nie pamiętam. Jestem Belieber od samego początku kariery Justina. Zawsze marzyłam jak każda fanka o pojechaniu na jego koncert. Marze o tym, żeby go spotkać i przytulić. Jest on osobą przez, którą każdego dnia wstaje z uśmiechem na twarzy. W końcu w radiu powiedzieli, że ma on przyjechać do Polski. Informowali, że można wygrać bilet na jego koncert. Wzięłam udział w konkursie, a 2 tygodnie później dowiedziałam się, że wygrałam bilet z miejscem na siedzących trybunach.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz