WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 12 maja 2014

241. Incest

Adres Bloga: http://incest-fanfiction.blogspot.com/

Autorka: Emily Stylinson

Opis: Czy wiesz jak to jest być zgwałconym? Dziewczyny mogą mieć fobię do końca życia,mogą nigdy już nie chcieć uprawiać stosunku płciowego,nienawidzą swojego ciała,a wszystko to przez jedną chwilę,przez parę minut męczarni.A co jeśli przeżywasz to codziennie? Od kiedy moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym mój brat molestuje mnie seksualnie,a ja nie mam prawa głosu.Nie mam przyjaciół,oceny nie są zbyt piękne,a na moich nadgarstkach codziennie widnieją nowe krwawe linie.W takim razie co mnie tu jeszcze utrzymuje? Moje sny.W moich snach jest moja mama,zawsze ze mną rozmawia,mówi,że będzie lepiej,wierze jej.Jednak co się stanie,kiedy nienawiść przerodzi się w miłość? Czy to możliwe,żebym pokochała kogoś kto sprawił mi tyle ogromnego bólu? Czy miłość pokona barierę kazirodztwa i stanowczego "nie" wszystkich wokół?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz