WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 12 maja 2014

234. Through the dark or light

Adres Bloga: http://through-the-dark-or-light.blogspot.com

Autorka: HoranNatka

Opis: wyjechałam do Mullingar, aby rozpocząć nowe życie. Niestety coś mi nie idzie. Nie potrafię się przed nikim otworzyć, to jest dla mnie za trudne. Dorabiam sobie w jakiś barze, gdzie przychodzą jakieś oblechy, ale to tylko jakieś nędzne grosze. Normalne 19-latki soboty spędzają ze znajomymi na imprezach, w centrum handlowym. A ja? Ja najwyżej wybiorę się do spożywczaka po jakiś alkohol.. Czasem mam dość tego nudnego życia. Może go po prostu skończyć? Nie, Ellie. Tylko tchórze popełniają samobójstwo. Ale kogo ja oszukuje, przecież ja jestem tchórzem..
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz