WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 2 maja 2014

220. Wiilling. [USUNIĘTY]

Adres Bloga: http://willing-fanfiction.blogspot.com

Autorka: Kliii.

Opis: Wiesz jak to jest, gdy jedna osoba niszczy wszystko, co dotychczas osiągnęłaś? Niszczy twój spokój?
Ja wiem.
Ale czy zniszczeniem jest ukazanie nowych perspektyw życia?
To przez niego, przez niego. Dzięki niemu.
To Zayn pokazał mi uroki, a raczej możliwości, których dotąd nie znałam.
On zmienił moje życie.
Moje życie to piekło, ale piekło, z którego nie chce odchodzić.
Nie sądziłam, że tyle poświęcę dla człowieka. Nawet takiego, dla którego nie znaczę zbyt dużo.
To sen.
Nie chcę się z niego budzić.
Jestem Marise — studentka, która doświadcza rozkoszy istnienia.
Jestem Zayn — pisarz z własnym haremem.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz