WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 28 kwietnia 2014

210. Chocolate Potato. [USUNIĘTY]

Adres Bloga: dark-alley-niall.blogspot.com

Autorka: DlaCb Agniecha

Opis: Jak byście się czuli gdybyście byli sami w wielkim mieście. Samotnie? Smutno? Źle? Jeżeli tak to witajcie w moim świecie.Jestem Karina Nelson i przyjechałam do Londynu z zamiarem lepszego życia.
Tym czasem w szkole poniżana bo pochodzę z Polski .Poniżana bo mam lepsze oceny.Wyzywana bo nie chodzę na imprezy w krótkich sukienkach a może lepszym było by określeniem za długiej ciut koszulce.Czy wyzwana z powodu że jestem dziewicą zresztą skąd oni mogli wiedzieć. Na marginesie to prawda jestem nią ale nie powinno ich to obchodzić.Albo ta plotka że niby się tnę większość z tych rzeczy wymyśliła Anastasia i jej obstawa składająca się z następnych plastików tylko ,że może ciut mądrzejszych. Anastasia to podła dziewczyna która już od pierwszego dnia zaczęła się na mnie wyżywać. Kiedyś gdy się przebrałam na w-f i poszłam na sale to ona wrzuciła mi ubrania i torbę z książkami pod prysznic.
Wyjechałam tu z mojego rodzinnego kraju po to by odciąć się od matki ćpunki a zarazem alkoholiczki która wyrządziła mi , Tacie i mojemu bratu Oskarowi dużo krzywd , a tata nadal się z nią nie rozwiódł ponieważ za bardzo ją kochał. Tato często wyjeżdża w sprawach służbowych a mama nie wiadomo co robi w tym czasie. Za to Ozi czyli Oskar mieszka od 2 lat w Irlandii w mieście Multyfarnham niedaleko jeziora Lough Owel .Podobno ma jakąś dziewczyne .Chciała bym ją poznać.
A tak poza tym pewnie zastanawiacie się dlaczego to mówię a więc wyjaśniam .
Każdy z mojej rodziny kogoś ma tata-mamę mama-tatę(czyt.raczejjego kasę) Ozi-jakąś lalę a ja-nic pustka.
Jestem ciekawa za jakie grzechy Bóg skazał mnie na samotność czy może jednak podstawi mi kogoś na drodze.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz