wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

200. Kidnapped

wtorek, 22 kwietnia 2014
Adres Bloga:  http://kidnapped-fanfictionx.blogspot.com/

Autorka: trohical

Opis: Uderzył mnie blask słońca. Wszystko było tak jasne, że aż bolało. I ten upał. Było jeszcze gorzej niż w środku. Mój oddech przyśpieszył, zrobiłam dwa małe kroki w tył usiłując złapać się czegokolwiek. Opadłam ciężko na schodki. Zacisnęłam swoje małe dłonie. W końcu otworzyłam oczy, wokół był tylko piasek. Czerwony, gorący piasek. Miliony kilometrów pustyni, pustki w śród której się znalazłam. Zerwałam się na równe nogi. Z powodu gwałtownego ruchu poczułam ukłucie w żołądku a moje zawroty głowy powróciły. –Gdzie jestem? –wyszeptałam. Nie oczekiwałam odpowiedzi, było to raczej pytanie do samej siebie, pytanie na które nie byłam w stanie odpowiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz