WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 22 kwietnia 2014

198. Don't let me go, honey.


Autorka: kaadoo

Opis: Gdyby prawie rok temu, ktoś powiedziałby mi, jak bardzo moje życie się zmieni – nigdy bym mu nie uwierzyła.
Zaczęło się od wyjazdu, którego nie chciałam, lecz bardzo szybko zmieniłam zdanie.
Pojawił się w moim życiu ktoś, kto na nowo pokazał mi, co to znaczy szczęście.
Wierzyłam w niekończącą się sielankę, ale to było bardzo naiwne podejście.
Komplikacje – bez których nie da się żyć.
Zabrali nam wszystko, a on? On nie chciał tego ratować. Dlaczego? Bo "nie mógł".
Nadzieja – zniknęła tak szybko, jak się pojawiła. Po niespełna roku, po prostu wróciłam tam, gdzie wszystko się zaczęło.
Dziś stoję przed moim nowym domem, a w ręku trzymam gazetę.
To, co w niej znalazłam – rozdarło moje serce.
Tytuł artykułu z pierwszej strony – "Harry Styles ma nową dziewczynę".
I co z Twoimi wyznaniami, Harry? Nie pamiętasz?
– don't let me go, honey.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz