WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 14 kwietnia 2014

178. Hero [USUNIĘTY]

Adres Bloga: tlumaczenie-hero.blogspot.com

Tłumaczenie: Julka 

Opis: Wszystko stało się w ułamku sekundy. W jednej chwili chcę go z powrotem, a potem leżę na ziemi i obserwuję mężczyznę, który był odpowiedzialny za wszystkie moje niezorganizowane ucieczki.

Kobieta siedziała na przeciwko ściany bliżej niż zwykle, miała szeroko otwarte oczy i zauważyłam, że się trzęsła. Też bym się trzęsła gdybym nie była sparaliżowana. Dosłownie.
I kilka godzin później, dobra, około 20 sekund w rzeczywistości, powoli podniosła się i obserwowała mnie z przerażeniem wymalowanym w jej oczach, przez ostatni moment. Spojrzałam na nią, jakby to był jedyny sposób by pokazać jej, że jeszcze żyję.
-Drogie dziecko, co ty zrobiłaś? - Szepnęła patrząc na mnie.
-Potrzebuję.. - zaczęłam dławić się słowami.
-Potrzebuję Cię, żeby zadzwonić po pogotowie.
Akcja powieści rozgrywa się w październiku 2013 roku.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz