WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 18 marca 2014

142. Dangerous [USUNIĘTY]

Adres Bloga: dangerous-fanfiction.blogspot.com

Autorka: Nancy X

Opis: -Kochanie? Jesteś gotowa? -usłyszałam głos mojej mamy.
-Tak -odpowiedziałam, zamykając moją walizkę i zbiegając po schodach na dół.
-Dobrze, w takim razie jedziemy -powiedziała moja rodzicielka widząc mnie na dole.
Wszyłyśmy z naszego domu, idąc w kierunku samochodu, myślałam o nowym życiu które mnie czeka w Londynie, zatrzymując się przy samochodzie i wsiadając do niego przypomniałam sobie wszystkie ważne chwile z mojego życia przeżyte w tym domu, łzy napłynęły mi do oczu, byłam bardzo wrażliwą osobą, przywiązującą się do miejsc i ludzi. Pomimo że nie miałam tutaj przyjaciółki, to i tak będę tęskniła za osobami tu mieszkającymi, uczniami i nauczycielami. Usłyszałam warkot silnika, zatrzasnęłam drzwiczki i ruszyliśmy w stronę Londynu, gdzie miało rozpocząć się nasze nowe życie.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz