WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 14 lutego 2014

82. Light in the dark


Autorka: Julia Bieber

Opis: Justin:
,,Kiedy mnie widzą, trzymają się jak najdalej. Dziwki, alkohol, narkotyki, walka to mnie kręci, a raczej kręciło dopóki na poznałem jej piękna, zadziorna, urocza, mądra. Wszystko było świetnie, rozmawiałem z nią kilka krotnie, do czasu kiedy pojawiła się Emily, wredna suka. Straciłem przez nią przyjaźń, zaufanie i tą piękność. Mój wygląd zewnętrzny bardzo się zmienił od tamtego czasu, a ona mnie nie poznaję, lecz serce zostało nienaruszone. Codziennie rano wchodzę na to cholerne drzewo tylko po to, aby ją zobaczyć.``
Selena:
,,Życie z każdym dniem staje się trudniejsze. On znikną tak po prostu, jakby wcale nie istniał, powiedział, że będzie zawsze tylko nierozpoznawalny, ale czemu? Z dnia na dzień coś się zmieniło. Nawet nie poznałam jego imienia, a mój brat... nie chce nawet o nim słyszeć. Ryan jest jeszcze bardziej opiekuńczy od tamtego czasu... Nie żyję jak normalna nastolatka, nie mogę chodzić na imprezy bez nikogo z towarzystwa mojego brata, czy wychodzić z domu sama. Na zewnątrz wciąż jestem sobą, ale w środku czuję, że umieram.``
Ryan:
,,Ona jest dla mnie najważniejsza, nie wiem co bym zrobił kiedy bym ją stracił. Mój przyjaciel, a raczej teraz wróg numer jeden, ma czelność przychodzić i prosić o chociaż jedno spotkanie z moją siostrą. Jak go z nią zobaczę, nie daruję mu. Zadał mi cios....Emily. Kochałem tą dziewczynę, a on...``
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz