WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 19 lutego 2014

96. I should were have told You...


Autorki: Aneta i Cecylia

Opis: Moje życie...cóż, moje życie było wspaniałe.
Popularność w szkole, kochający chłopak,
rodzice i cudowna przyjaciółka,
do czasu..
Do czasu jednej cholernej nocy,
przez którą straciłam wszystko..
Czy wystarczy 27 minut do zniszczenia
człowieka i znienawidzenia
samej siebie?
Czy będę potrafiła odnaleźć właściwą
drogę wśród ogarniającej
mnie ciemności?
I jakie rolę odegrają w tym
Amber i Niall?
Kto okaże się wrogiem,
a kto przyjacielem?
Jestem Anastasia Meyer, i tak, to ja
zostałam tak okrutnie skrzywodzona przez los.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz