WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 18 lutego 2014

94. Dicey's [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://dicey-jb.blogspot.com/

Autorka: Klaudia

Opis: Jej rodzice postanawiają przeprowadzić się z Hiszpanii do Kanady a dokładniej do Stratford. Dziewczyna jest mała,krucha i delikatna a przynajmniej tak twierdzą inni dlatego,że ma 147 cm wzrostu. Jej rodzice są prawnikami przez co nie ma ich całe dnie w domu. Dziewczyna przez to jest bogata.
"Jestem samolubna, niecierpliwa i trochę niepewna siebie. Popełniam błędy, tracę kontrolę i jestem czasami ciężka do zniesienia. Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, że nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza."-tak określa samą siebie.
On- szef najgroźniejszego gangu w Stratford. Nie znający słowa „miłość” nastolatek. Dziewczyny są mu potrzebne tylko w jednym celu i zmienia je jak rękawiczki ale to się zmieni gdy pozna ją. Chodzi do tej szkoły gdzie Ona. Jego rodzice są bogaci.Od samego początku będą przyjaciółmi. On mieszka z przyjaciółmi koło dziewczyny przez co widują się codziennie.
Co jeśli coś do siebie poczują?
Co jeśli On ją zmieni na gangsterkę?
Co jeśli Ona mu ulegnie i będzie inna?
Co będzie gdy ktoś ucierpi albo umrze?
Co będzie gdy jej rodzicom zacznie przeszkadzać to z kim jest ich córka ?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz