WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 18 lutego 2014

90. My nie zapominamy [USUNIĘTY]

Adres Bloga: http://my-nie-zapominamy.blogspot.com

Autorka: Risa

Opis: - Wiesz co dzisiaj za dzień? – pogłaskała mnie delikatnie po policzku uważnie patrząc na moją reakcję.
- Wiem. – Wiedziałem, aż za dobrze. To dzisiaj większość ludzi cicho świętuje. Znaczy, świętowała dopóki Czarny Pan nie powrócił. Tak moi mili. Dzisiaj mija szesnaście lat od „zwycięstwa” nad Voldemortem.
Zaśmiałem się w duchu. Nawet zabić tego człowieka poprawnie nie umiem. Niech ludzkość drży i kwiczy. Chyba nic im po mnie.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz