wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

90. My nie zapominamy [USUNIĘTY]

wtorek, 18 lutego 2014
Adres Bloga: http://my-nie-zapominamy.blogspot.com

Autorka: Risa

Opis: - Wiesz co dzisiaj za dzień? – pogłaskała mnie delikatnie po policzku uważnie patrząc na moją reakcję.
- Wiem. – Wiedziałem, aż za dobrze. To dzisiaj większość ludzi cicho świętuje. Znaczy, świętowała dopóki Czarny Pan nie powrócił. Tak moi mili. Dzisiaj mija szesnaście lat od „zwycięstwa” nad Voldemortem.
Zaśmiałem się w duchu. Nawet zabić tego człowieka poprawnie nie umiem. Niech ludzkość drży i kwiczy. Chyba nic im po mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz