WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 29 stycznia 2014

64. Why you don't feel this same? [USUNIĘTY]

Adres Bloga: http://whyyoudontfeelthissame.blogspot.com/

Autorka: Cała ja…

Opis: "Każdy ma jakieś swoje granice wytrzymałości, zawsze są jakieś ograniczenia. W moim przypadku osiągnąłem właśnie ten stan, gdy wszystko zaczyna się walić, a ty nie możesz już dłużej czegoś znieść. (..) Wymijając starannie odłamki popękanego wyświetlacza dotarłem do szczeliny między łóżkiem a ścianą. Tam opadając na ziemię skuliłem się i uroniłem pierwsze od dziesięciu lat łzy.

Brawo, panie przyjacielu, sprawiłeś mi aż taki ogromny ból, że przeżyję to tylko dlatego, bo cholernie Cię kocham.
Zniosę to jeszcze jakiś czas... Albo i nie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz