WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 25 stycznia 2014

56. Wounded

Adres Bloga: wounded-fanfiction.blogspot.com

Autorka: Kika.

Opis: Wyobraź sobie, że wiedziesz idealne życie. Ja takie wiodłam. Miałam przyjaciół, rodzinę i kochającego chłopaka. Byłam w pełni szczęśliwa… i nagle wszystko zniknęło. Zostałam porwana. Nie było niczego poza ciemnością i bólem. Jednak Bóg się nade mną zlitował – uratowali mnie. Zaczęłam na nowo. Mimo wszystko ciągle czuję strach. Czy ucieczka do Londynu mi pomoże? Czy Josh i nowi przyjaciele będą potrafili mnie ochronić? A może któryś z nich ucierpi przeze mnie?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz