wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

56. Wounded

sobota, 25 stycznia 2014
Adres Bloga: wounded-fanfiction.blogspot.com

Autorka: Kika.

Opis: Wyobraź sobie, że wiedziesz idealne życie. Ja takie wiodłam. Miałam przyjaciół, rodzinę i kochającego chłopaka. Byłam w pełni szczęśliwa… i nagle wszystko zniknęło. Zostałam porwana. Nie było niczego poza ciemnością i bólem. Jednak Bóg się nade mną zlitował – uratowali mnie. Zaczęłam na nowo. Mimo wszystko ciągle czuję strach. Czy ucieczka do Londynu mi pomoże? Czy Josh i nowi przyjaciele będą potrafili mnie ochronić? A może któryś z nich ucierpi przeze mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz