WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 5 stycznia 2014

26. Keep Calm & Stay Strong [USUNIĘTE]

Adres Bloga: http://keepcalmandstaystrong-tlumaczenie.blogspot.com/

Tłumaczenie: Ginger


Opis:  "Nazywam się Laurie-May, ale ludzie nazywają mnie Laurie. Moja najbliższa przyjaciółka nazywa się Bella i to tyle. Nie mam ich zbyt wiele, ale nie lubię tego, ale nigdy nie myślałam o tym żeby mieć ich więcej. Jestem tylko 14-latką, więc zobaczymy jak to będzie się działo." Laurie-May jest zwykłą nastolatką, ale przez zastraszanie jej w szkole zaczęła się ciąć. Wracając spotyka Demi i jej życie całkowicie się zmienia i staje się lepszym człowiekiem.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz